Strössel i vardagen

En 40 (+ nuförtiden) kvinna, helsvensk, halvgrek, gift med en man och ger mitt bidrag till BNP´n med tre välutvecklade barn som redan före tonåren är hypereffektiva.Mitt stora intresse för tillfället är konst. Jag "gör tavlor" hela tiden.

tisdag, november 04, 2008

För första gången på tjugo år är jag äntligen fysiskt aktiv och hälsosam på alla sätt och vis. Var någonstanns i universum sitter den lille djävul som bestämmer för att nu är det dags att dra i spaken. Här går det alldeles för bra. Hon ser ju för tusan ut att må riktigt toppen! Det måste vi sätta stopp för. Jag vet! Den här gången ger vi henne ryggskott!

1 Comments:

Blogger popsan said...

själv tycker jag den djävulen kommer när man har bestämt sig för att träna... Man börjar sitt nya hälsosammaliv och sätter igång med träning...och så kommer den förbannade förkylningen i turbofart.....

11:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home